Monday, February 5, 2024

:::Cendol Pulut:::

 Assalamualaikum 
Da Jia Hoa

Terbaca kat group whatsapp officemate>>

TERKINI MET: Amaran cuaca panas Tahap 1 di Negeri Kedah : 
Berjaga-jaga (35°-37°) selama 3 hari sehingga 07/02/2024.

Ya Allah panas sungguh cuaca kat luar ni
Bahang panas tu terasa sangat
Dah hampir 2bulan rasanya Kedah ni tak hujan
Tanya adik kat KL ada jugak hujan 2/3hari lepas

Sebabkan panas terasa tekak ni nak makan yang sejuk-sejuk dan manis-manis
Kita try pekena cendol pulut femes depan Masjid Pulau Kijang

Order Cendol Pulut Kacang Merah 

 keteow goreng + telur mata gedik

Kena yang ni alhamdulillah kenyang
Cerah biji mata nak buat kerja haha

sekian cerita petang Isnin 












5 comments:

  1. lama tk mkn cendol...kuehtiaw ngan telur gedik tu pn menarik

    ReplyDelete
  2. Kalo panas, memang sedapnya makan cendol dingin kan ๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿฟ. Nampak sedap cendol pulut itu ๐Ÿคค.

    Kalo jakarta malah hujan tiap hari kak ๐Ÿ˜‚. Tapi sebelumnya lamaaa tak hujan.baru sekarang lah..

    ReplyDelete