Tuesday, February 6, 2024

:::Sayonara 5 Al-Farabi:::

 Assalamualaikum
Da Jia Hoa


Sempena hari terakhir kelas KAFA anak-anak tahun 5 Al-Farabi Sesi 2023/2024
Balik sekolah kebangsaan baru Kakak Anis cakap
ada jamuan akhir tahun
ramai kawan-kawan lupa
kakak nak bawak spaghetti boleh tak mama
alamakk
kakak, mama ni wanita berkerjaya
tak sempat la nak masak kalau minta adhock camni
makanya ke kedai kek lah kita
ambil Blackforest cake RM25
Settle masalah

Sayonara 5F
Terima kasih ustazah mendidik dan mengajar anak-anak kami.
Jasamu dikenang.

10 comments:

  1. takde rezeki anak2 nk join jamuan akhir tahun, sebab hari jumaat lepas..kitorg cutikan anak2..kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibu lah buat jamuan akhir tahun utk ank2...sape suh ibu cutikan depa hahah

      Delete
    2. ibu hari dk jamu diorg...hahaha

      Delete
  2. Dulu ingat lagi....asal akhir tahun je ada jamuan kelas.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betull...zaman kita dlu pon akhir thn bt jamuan jgk,, bezanya dlu akhir thn bln 11/12..lani akhir tahun bulan 3

      Delete
  3. Alhamdulillah anak ingt pada ustazah yg mengajar.. dpt bawa kek pun dh ceria kan jamuan kelas :D

    ReplyDelete
  4. Kita sama lah kak ..๐Ÿ˜…. Kalo anak minta dibawakan makanan buat acara di sekolah, dah pasti saya pilih beli dari tempat lain. Terjamin sedap dan pasti cepat sedia ๐Ÿ˜. Tak mungkin lah nak buat sendiri, secara saya tak pandai masak juga ๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
  5. kek pun kek lah.. ldy beli muffin di Mydin :D.. kate mereka sedap..

    ReplyDelete